mardi 18 mars 2008

Všechno co potřebujem je jen trocha trpělivosti (Patience)

Ehm. Byla jsem ve Znojmě. Jestli se někdy vdám, tak na Moravu.
Dál se o tom nehodlám bavit.

No nic. Včera brigáda s letáčky Lord Of The Dance. S jiráskem a whór.
Děda. Víťa.
Poučné.

Proč jsou v Praze takoví kreténi?
Proč jsou v naší třídě takoví kreténi?
Proč?

Třída se vrátila z lyžáku, super. Drby, ehm, taktéž super. Byla jsem z toho ještě víc zdeptaná, nikdo mě nemá rád a tak dále, bééh.

Při ranní cestě domů jsem v metru potkala exJakuba. Mám na mysli metalistu. Zeptal se, co tam dělám, tak jsem předstírala, že se vracím ráno z pařby.
"A ty teď zatahuješ, jo? Hahaha."

Hádej.

Nemám náladu. Na nic. Jdu si pustit nějakou depresivní sračku,

asi heavymetal.

16 commentaires:

cosey mo a dit…

na to same se muzu zeptat ja ..proc jsou v me tride sami kreteni ?
zjistila jsem, ze se umi solidne pretvaret protoze nekdy je mam rada ! po tolika leteh vzajemne nesnasenlivosti ....

crn a dit…

znojmo rulez. mají tam nádhernej nekrytej akvapark. jestli si to teda nepletu...
ve škole...hodně štěstí taky mě to tam sere

Anonyme a dit…

... přestávám věřit tomu, že existuje harmonická třída, pohodový kolektiv a taky se ptám ... proč jsou v naší třídě takový kreténi?

Anonyme a dit…

u nás jsou taky kreténi...bingo xD
roztomilej dizajnek xD
krásné foto v záhlaví...všechno je to tu krásné xD

hera a dit…

crn:vážně? mě muti akorát tahala po památkách :D
juditka:no, naše třída není tak strašná, až na pár TYPŮ že. :D
insanity:oo děkuji, tak krasavice nahoře sem samo já :D :D

Anonyme a dit…

Incident v čajovně si budu do smrti pamatovat. Ex metalista :D.

hera a dit…

Já tě klidně seznámím :D. Fakt.

~ cruellka a dit…

No my mame třidu ještě v pohodě, i když...šprctýým...šest kluků... mm :D
Jo a přidávám se a chválim design ;)

Anonyme a dit…

v naší třídě jsou nejenom kreteni...ale i zmrdi azmrdkyne a šlapky........

dobrý to stou pařbou...:D:DD:D

hera a dit…

taky to znáš? :D

Anonyme a dit…

Letáčky letáčky letáčky no tak vemte si:D
Škola je sračka hlavné prasračka kam chodim xD

Anonyme a dit…

Na Lord of dance byla my mother. Asi se jí to líbilo.
A neboj, kreténi jsou všude ;)

hera a dit…

2 whoré: teď jsi to vystihla! :D
2 cuzán: a jak vypadá tvoje máti? jestli si vzala od nás letáček či ne :D

Anonyme a dit…

Brý den ať jste kdo jste,článek překypující beznadějí,ale klídek ujišťuju tě,že třeba v Berouně jsou kreténi mnohem větší...

hera a dit…

jerry: tak to jo! :D a s kým mám tu čest?

Anonyme a dit…

This is great info to know.