vendredi 21 mars 2008

That's all we needed to get by

Včera jsem byla na něčem jako rande. Rande se to podobalo jen tím, že na té schůzce byl přítomen člověk mužského pohlaví. Mám dojem, že prostě nejsem ten správnej typ na, ehm, však víte.

Včera vypadal jako Homer Simpson v oranžový barvě a v černý mikině s kapucou.
Já to fakt nechápu.

Znamená to, že nejsem normální?
Nemám ráda svý bývalý kluky :D :D :D :D :D

Už nikdy!

14 commentaires:

cosey mo a dit…

zvlastni, clovek ani nevi co k tomu napsat... mela bys byt rada nekteri jsou solo...

Anonyme a dit…

Ach ti tvý bývalí.... :D
Nic neříkám.

~ cruellka a dit…

.. myslim že to spíš nebyl ten správnej člověk, než aby ty si na to nebyla dobrá.

hera a dit…

msd: já JSEM sólo
nejm: ehm
cruelle: dík, to si taky myslím :D :D :D

Unknown a dit…

Tak já jsem se zas dneska o sobě dozvěděla, že ,,nesnášim kluky''. Hmm. Někdo se snaží o to, abych vypadala jako naprostý asexuál (při nejlepším). A při nejhorším to, že jsem lesba se sadomasochistickými sklony.
Nemám ráda lidi, co něco nepochopí a pak ten svůj dojem šíří dál, přestože je samozřejmě špatný. A nemám ráda lidi, co šíří klamný zvěsti.
Tečka.

Unknown a dit…

...trochu se opakuju, co? :D

hera a dit…

Ale vůbec :D

cosey mo a dit…

nejsem valne vsimava, ale msd mi zni trochu jako lsd :D asi si zmenim nick xD

hera a dit…

msd/lsd: to se ke mně hodíš ne :D

Štěpánka Ištvánková a dit…

mo povídej :D

Anonyme a dit…

kozí bobky xD
drahá jsme si prostě souzeny xD

hera a dit…

taky si myslím :D

Anonyme a dit…

:D Jsem měla předevčírem taky rande. Když píšeš o oranžových lidech a černých mikinách - ten můj má růžové kaloty. Jsou to mrkváče a bývaly červené :D

hera a dit…

ehh :D