lundi 10 mars 2008

Ty domy jsou všechny takový popsaný...


Tady na Spořilově jo. Včera tuhle větu(viz záhlaví), pronesl pán z páru starších lidí, co proti mně seděli v autobuse... Zvláštní, nikdy jsem si to vlastně moc neuvědomila. Až na ty dva nápisy KUŘAČKO SMRDÍŠ a KUŘÁKU SMRDÍŠ, vyvedený červeným sprejem nahoře u knihovny. Ale ty jsou tam asi tak od mých pěti let a od tý doby, co kouřím (přibližně rok), plánuju se u nich vyfotit.

Včera byl zase den magor. Moje kámoška. Možná bývalá kámoška. Já už se v ní vůbec nevyznám. Byly jsme na něčem 'pevně' domluvený asi tak tejden, pak to nešlo, tak jsme to přesunuly na další den, pak na včera, a pak to zase zrušila. Fakt nevim co si o tom myslet. A ještě mě pořád pronásleduje s komentářema k fotkám na mým profilu na lidech.

Sakra, venku zase štěká ten blbej pes odvedle, myslím, že se jmenuje Bára. Je to jezevčík. Když ji potkám, obcházím ji obloukem. Bojím se, že mi urve sukni :D.

A včera jsem byla s daredevilry na Jednom světě. Byla jsem trapná, že jo :D, jako dycky. Když jsme přebíhaly z jednoho kina do druhýho, tak jsem pustila kafe. Normálně jsem ho upustila, ani jsem nezakopla, nic, jen mi prostě povolil stisk v ruce. :D Měly jsme původně naplánovaný, že půjdem na nějakej dokument o jednom dni v severní koreji v kině Evald, ale měli vyprodáno. Tak jsme se mrkly ještě do lucerny a do světozoru, ale všude byly bílý papíry se SOLD OUT.

To nás ovšem nezdeptalo. :D Tak jsme hledaly potom nějakou výstavu o 13 letech Jednoho světa a ta tam taky nebyla. Chm. V předsálí Světozoru jsme šlohly nějaký papíry, jako letáky, ale nic tam nebylo. Ale jak jsme zvedaly hlavu od toho stolku, tak si jedna z nás (už ani nevím jestli já, nebo d. :D) všimla, že má za deset minut začít nějaká módní přehlídka v pasáži Lucerna nebo tak něco. Protože jsme byly ve Světozoru, tak jsme přeběhly ulici (D. mě musela navigovat, protože já absolutně NEMÁM smysl pro světový strany) do Lucerny, no a tam kulový. :D

Byly tam ale nějaký schody. Vylezly jsme po nich a tam kavárna. (Čaj za 39! :D) Vůbec nám nebylo jasný, jestli to vůbec začne, nebo ne, protože bylo asi 19:55 a pořád se nic nedělo. Ovšem tam byl takovej stánek s trikama, vlastně dva, jeden od Jednoho světa a ten druhej asi od konfederace politickejch vězňů. No. D. si koupila červený, já po menší SMS diskusi s mámou modrý, a že si to půjdem převlíknout na záchod.

No, tak jsme hledaly záchod... nakonec ho našly, popsaly tam stěny, oblíkly trička, a vrátily se k těm schodům, kde měla bejt přehlídka.

Byla. asi o dvacet minut pozdějš, než měla bejt. Bylo to zajímavý (nejvíc se mi líbil ten děda s hůlčičkou, co tam volal ahoj :D, vlastně si ani nepamatuju, jak se jmenoval...).

A mě už bolí ruce, tak končím, jenom chci podotknout, že včera při naší pravidelný noční procházce s insanity jsme o půl třetí ráno v Nevadě u benzínky Ray Ban potkaly The Strokes. Nechtěly jsme o tom mluvit, protože by všichni žárlili, ale když to ten zkurvenej fotograf prodal Aha!, hodím to sem taky (viz nahoře). Třeba to pak nebude bulvár tak propírat.

Mějte se fajn.

Za chvíli půjdu s Diskočervem odnést kočku ke kámošovi.
Jedu totiž do Znojma. Žádnej net.
Hrůza.
Vracím se v neděli.

10 commentaires:

Anonyme a dit…

ty se znáš s Daredevilry? to ani nevim xD
ah Strokes...když si na to vzpomenu...jak jsme s nima popíjely pivo...ah ah xD

hera a dit…

my se známe od včera :DD

cosey mo a dit…

hihi, pojedeme hulit tu travu do Holandska, nezapomen :D taky chci na Jeden svet sakra :(

Anonyme a dit…

Tohle jsi opravdu psát nemusela. Opravdu ne.
Říkám, je mi to fakt líto. A nejen to, že jsem nemohla přijít, ale že prostě nemůžeš pochopit, že to nebyla moje vina a potom jsi ještě schopná sem něco takovýho napsat.

hera a dit…

chápeš, já jsem byla nasraná a fakt nešťastná, bylo to skoro jako loni v listopadu, a když si představím, že bych o tebe měla přijít, je mi z toho fakt špatně. Potřebuju, abychom byly schopný o věcech mluvit, potřebuju zase oprášit růžový šaty, šedivý kalhoty a blond vlasy, potřebuju cipralex...
uvidíme se v pondělí na kafi, doufám.
měj se, maru

Štěpánka Ištvánková a dit…

2 mrsswlfdestruct: normálně to tam chtěj prej omezit pche..no eště tak aby evropská unie zrušila "kofíšopy"
2 hera: dostáváš mě holka no a jinak na Jeden svět se taky chystám u nás ve Zlíně ;)

Anonyme a dit…

Chacháááá! A dneska jdu možná konečně na film a možná že se tam i dostanu! XD NO... Nepředbíhejme xD

Anonyme a dit…

JÁ jsem byla nešťastná, já jsem zůstala zavřená v s rodičema v baráku.
V pondělí na kafi.

Anonyme a dit…

...připomíná mi to nápis "Kostka ledu" na jednom domě v opletalce.

crn a dit…

write, write !
není co číst :D