dimanche 23 mars 2008

Ty vole, ono tam chčije. Teda prší.

Vyrobila jsem několik vajíček. Velikonočních.

Večer jdu na koncert.
No, říkám tomu tak.
Nejm, jsetli se na mě zase vybodneš, přísahám, že ti narvu do někam velikonoční vajíčko.
Včera jsem strávila večer dáváním fotek na profil.

Z repráků kvílí Billy a zírám z okna ven. Vidím. Prší. Život je na hovno, poslední dobou.

Shakedown 1979,
cool kids never have the time

On a live wire right up off the street

You and I should meet

Junebug skipping like a stone

With the headlights pointed at the dawn


Přiští týden se sejdu s dalším svým bývalým. Docela se těším. Prej má holku. Ale. Neuvěřím dokud neuvidím.
Jestli má, tak jí rozhodně neukazoval svůj zadek.
Já mám zase náladu, ay ay ay.
Říkejte mi Mája. Nebo Maya.
Maya vypadá napsaná líp.

Jo a diskočerv otěhotněl.
Bože ---
Co je tohle za svět?

18 commentaires:

~ cruellka a dit…

Musím říct že ty vejce vypadají velmi zajímavě :D
No a zadek teda teď když si mi to řekla tak to aspoň o trochu víc chápu :D joo Maya zní líp ;)

hera a dit…

:D :D :D já se tak představuju :D ehh ale stejně mi všichni říkaj maruško :D

Anonyme a dit…

Nejlepší je stejně Máňa...A tady máme rovnou sněhovou vánici, jaká krása:D Asi budu sněhový koule vydávat za vajíčka, dobrou chuť, nashledanou, přijďte zas...

Anonyme a dit…

Tak to teda veselý velikonoce :DD
Tak už jsem taky přešla na blogspot,nemohla jsem to na blogu vydržet...Ani nevíš jak se cítím skvěle když si můžu napsat článek kdy chci!!!!A žádný bleskajdy :))

Anonyme a dit…

Neskonale půvabná vejce :D A tyhle Velikonoce jsou na pytel, s těma sněhovejma koulema to neni špatnej nápad :D

crn a dit…

Ty chováš discočervy?! :D

crn a dit…

Hele že tys byla v Lednici!
xD

Anonyme a dit…

:D:D diskočerv je hrdinka:D:D
co když si chlupatej zadek oholil svuj chlupatej zadek? xD

hera a dit…

jo byla jsem v lednici :D
miluju to tam :D

ehh

diskočerv je moje kámoška / uvidíš na lidech :D

hera a dit…

insanity: ah ah ah :D

crn a dit…

už chápu chápu,je tam vidět ještě před lednicí:)

hera a dit…

ach jo :D

Anonyme a dit…

To není pravda že máme stejnej dyzajn :DD
Já mám černo-křiklavě růžovo-bílej a v záhlaví mám divnýho chlápka a kousek songu od marilyna mansona!! tagže si to nech od cesty yo?!!
:DDD :DDD

Anonyme a dit…

Na vejce jsem se letos vybodla. Byla jsem připravená nabídnout cigárko, ale nepřišel, takže má smůlu...

Anonyme a dit…

Hezký vajíčka:-) ty budeš určitě šikovná, od tebe bych se teď už skoro nebál nechat ostříhat:D.

hera a dit…

suga-may: ehh vážně? :D fuck! :D
cuzán: mě zmlátil také jen kámoš, kterýho FAKT nechci. :D
ondrad: a ty ses obával? :D

Anonyme a dit…

Vejce? xD
Och...
Život NENÍ na hovno! Opovaž se přijít s nějakým pesimismem kruci!
Opovaž! xD
Css...
Je jaro, sníh padá, dostala jsem podělanou písemku z ájiny... Co víc si přát xD

Usměj se! Tři dva jedna... Teď! Hned!

hera a dit…

Ano! :D