mardi 4 mars 2008

When I'm fucking around, And don't write bitter


(Já jsem si fakt myslela, že napíšu dobrej článek, přemejšlela jsem o tom celej den...)

No,


Today is the greatest
Day I ’ve ever known
Can’t live for tomorrow
Tomorrow’s much too long
I burn my eyes out
Before I get out
.

Nestálo to zase tak moc za houby, ale stejně. Ráda si stěžuju, no jo. Ale myslím si, že kdybych sem psala 'jupíjajej hurá všichni mě milujou' a tak, nikdo by mi sem nechodil. A to jak mě ostatní hodnotí, je pro mě důležitý, a asi až moc.

Ehm. Dneska, škola. Nic důležitýho. Pohádala jsem se s pár lidma, usmířila se s pár lidma, řekla o jednom klukovi že vypadá jako fialovej šunka. Nevím proč. A ne jemu do očí, samozřejmě. :D Jo a mimochodem, něco dobrýho se přece jenom stalo, ukecala jsem kámošku, že půjde se mnou na Jeden svět. Doufám, že to dodrží. Hodlám se seznámit s chlapci. Alternativními dredaři, co maj čajovnu, kapelu a od boku občas točí nezávislý filmy. Ovšem mám dojem, že to dopadne jako dycky.

Hovno bude. Nevadí.

Dnes jsem byla s L. (a včera vlastně taky). V čajovně. Nasrala mě. Nechtěla šíšu. Ale zatáhla to, protože jsem ztratila všechny svoje peníze, to znamená, osumdesát korun. Nejdůležitější ale bylo, že souhlasila s mou dokonalou, propracovanou a velice promakanou definicí přitažlivosti chlapců stupni škály 1 až 4.

Slabším povahám nedoporučuji číst, ale přísahám že to funguje. (máte to sladěný, doufám teda, s barvou pozadí, ehm, stačí vybrat.)

Varuji vás.

Čtyřku, a tedy nejhorší ohodnocení, získávají chlapci, u kterých pouhé pomyšlení na sblížení s nimi vyvolává žaludeční nevolnost.
Název: (zvuk nepopsatelného zhnusení).
Příklad: Steven Tyler.

Trojka: náleží chlapcům, s kterými intimní sblížení prostě nechceme mít, ať z jakéhokoliv důvodu.
Název: Nešukat.
Příklad: Můj bratr.

Dvojka: náleží chlapcům, za kterými se se zájmem ohlédneme. Líbí se nám. Více. Hodně. Středně. Ehm. Myslím, že je to jasné.
Příklad: Benjamin Kowalevicz.
Název: Šukat.

Jednička: Jak to říct slovy, které by prošly cenzurou?
Příklad: Ehm Neřeknu. Přišla bych o svůj morální kredit.
Název: Orgasmus.

S Bohem. Ano, je to trapný, ale já vás varovala. Mimochodem, nechcete někdo na Jeden svět?

Jo, a nemám bratra.

18 commentaires:

Štěpánka Ištvánková a dit…

oh...takže do nich XD (btw jj klidne se inspiruj;))

Anonyme a dit…

....Ó vtipné.... Teda ty typy... xDD
Nemáš bratra? No vidíš, já taky nemám bratra...xD (pozoruhodné)
Na Jeden svět?
Klidně ;) °další nevinný ússměv° xDD

hera a dit…

Mucík! :D

Anonyme a dit…

hovno bude.. to mi zní nějak povědomě..

To je teda osobní otázka :-D čekal jsem něco..no něco ani nevim

Ono při tom mytí si tu hlavu nevidim.. a pak už ty vlasy zase maj nějakej objem.. :D no asi mi nezbejvá nic jinýho, než se od tebe nechat ostříhat :-D

Anonyme a dit…

Teda díky.. Aby to nebylo jen jednostraný, kdybys chtěla, tak máš zase k dispozici moje ruce.-D ale jejich využitelnost je asi celkem mizivá.

Teda budu se muset podívat někdy na teleshoping..hair něco mě zajímá :-D

hera a dit…

daredevilry: pojď s náma klidně, ale kámoška...
eště se neví na co vlastně pudem :P

Anonyme a dit…

Fuj..to vypadá hnusně (to video) tvoje ruce s nůžkama se mi jevjej mnohem líp..stejně asi radši zůstanu u vlasů

Dveře od skříně..no to nevim, zkusit bych to mohl, ale pravděpodobně by se pak rozpadla celá skříň.. nikdy jsem nic podobnýho nedělal a jestli jo, zapomněl jsem to:)

crn a dit…

steven tyler...to se povedlo :D nevim kde se po něm vzala taková dcerka ... no jo někdo má holt štígro..:D

hera a dit…

já chci taky takovýho fotra.

ale přesto tam nějaká podoba je, že. :D

Anonyme a dit…

teda to je vážně hovadina :D co kdyby mi to vcuclo i tu lebku.. to bych se nic nedozvěděl..:)

cosey mo a dit…

vcera jsem mela vymysleny co sem do tohdle komentu napisu, ale dneska to odplavalo... ty typy jsou super, ja mam bratra, ctyrleteho a porad me ojizdi, mysli si, ze se pero strka do pupku....hodnej kluk :D

crn a dit…

ve čtyřech letech?
sakra, začínám pomýšlet, že naše generace není zase tak moc progresivní :D

Anonyme a dit…

roztomilý bodování xD

hera a dit…

msd: chudák malej perverzní :D
crn: no jo, s lidma to jde čím díl víc z kopce...
insanity: díky :D

cosey mo a dit…

to ma po me :D

Anonyme a dit…

:-D No tak to nevim.. dá se nějak zjistit tloušťka lebky? :-)

Anonyme a dit…

Tak jo :-D pak ti napíšu, jak mám tlustou hlavu :-D

GNR jsou teď holt v dost blbý formě, jestli se to tak dá říct..stejně jedinej kdo je tam z původních GNR je Axl..a ty lidi okolo něj..průměrný muzikanti, oproti otmu, jaký byli před 15 lety, to je prostě hrůza..i když já bych bral Guns N' Roses v jakymkoliv složení..alespoň s Axlem..

Anonyme a dit…

Máš pravdu, nejsou.. Axl akorát vlastní práva na užívání toho názvu.. Mě osobně nejvíc chybí Izzy (to že byl na pódiu na chvíli jako host, to nestačí)..sice nebyl nijak výraznej,ale podle mě už od jeho odchodu celí GNR tak nějak jen dojížděli..Bylo by super, kdyby byl nějakej reunion..ale to asi dost těžko..Axl to album už konečně vydá a asi nebude špatný..takže rozpuštění tý jeho současný kapely nejspíš nepřijde a tak celkem zaniká možnost, aby hráli v původní sestavě :-(