lundi 3 mars 2008

OKJPMÚ. A ráda se lituju.

Dnes jsem nešla na dopoledku, páč jsem měla ve dvanáct doktora a na fráninu a na fyziku se mi vážně nechtělo. Proflákala jsem teda celý dopoledne u kompu a pak si nadávala, že bych měla zase začít číst.

Bejvala jsem víc, řekněme, intelektuál. Chodila jsem celý dny v černým, měla černý vlasy, chlastala flašku vodky za flaškou, byla velice emotivní a věděla všechno nejlíp. Taky mi nedělalo žádní zvláštní problémy se ožrat a dělat věci, který nikoho jinýho ani nenapadly.

Potom jsem dostala mononukleózu. Pravděpodobně za to mohl taky ten chlast. Je to prej nemoc jater, což jsem do tý doby netušila. Byla jsem tam celý Vánoce, včetně Silvestra. Shodila jsem asi dvacet kilo a vypadala jako kostra. Jako kostra magor. Ve vězení, teda v nemocnici, jsem nečetla nic jinýho než Kačera Donalda a Čtyřlístek. Tam pravděpodobně započal můj intelektuální sestup. Byla jsem sama na pokoji a dva týdny si povídala s televizí, nešlo mi tam nic jinýho než čt2. Nikdy v životě, ani předtím ani potom, jsem neviděla tolik pořadů o Bibli.

No a když jsem se po třech týdnech vrátila domů, chodila jsem jenom v pyžamu a měla strašnou depresi z toho, jak vypadám v zrcadle. Po neuvěřitelně bolestivý injekci, co jsem dostala na cestu domů, jsem se příšerně osypala. To se do dvou dnů proměnilo v souvislý rudý povlak. Vypadala jsem jako Vinetů. Naštěstí to zmizelo asi do týdne. Načež mi doktorka řekla, že v některých případech ' tento blablamedicínskýnázev přetrvává.'

Pak jsem šla do školy a tam jsem dělala komisionální zkoušky z pěti předmětů. Naposled dneska, z dějepisu. Proto jsem šla rovnou od doktora na odpoledku. Na hodině informatiky, při který jsem absolutně nedávala pozor, jsem zase surfovala po internetu, a najednou mi začal někdo mlátit rukou do lavice. Nasralo mě to. A ještě víc mě nasralo, když mi jedna moje spolužačka, kterou nepříliš chovám v lásce, sdělila, že jsem propadla z latiny.

"Pan profesor říkal, že jsi mu tam napsala kulové." pravila.

Bylo to smutné, neboť jsem měla jiný dojem. Vlastně jsem si myslela, že jsem to celkem zvládla. O tom dějepisu dnes si to nemyslím. Ehm, doufám, že se mýlím, ale pochybuji. Uvedla jsem celkem tak tři věty.

Jo a záhlaví, hele, symbolizuje můj pseudointelektualismus.
(Ošklivka Katka Je Pod Moji Úroveň). :D

Budu se dívat na Mrtví jako já. :D

14 commentaires:

crn a dit…

povídej mi něco o vzrušujícím životě, jo :D
ale né já to chápu...minulý rok jsem měsíc tuhla doma se sádrou... soda.

hera a dit…

náhodou já jdu psát ještě jeden článek o mém vzrušujícím odpoledním životě kavárenského povaleče. :D

Anonyme a dit…

my máme hezčí blog.

princezna z Amsterdamu

amsterdam.blog.cz

Anonyme a dit…

Hele školu určitě nějak zvládneš vyřešit, alespoň doufám :-)..

Mononukleózu ti teda fakt nezávidim.. Hlavně kvůli tomu, jak dlouho to trvá, bez ní by jsi určitě ani s tou školou problémy neměla vůbec..

Odvahu.. :-D no tyjo, na svoje vlasy si netroufnu.. Teda já bych si i troufnul, ale bohužel moje okolí by to nepobralo...lidi jsou divný :-/ :-D

Hele ty jsi mě hrozně překvapila tim oslovením "Batvíku" :-).. Mě přesně tak totiž asi před dvěma rokama řikaly lidi ze třídy..ale už dlouho jsem to nikde neslyšel ani nečetl :-)

Ještě k tomu čtení.. já jsem dřív hodně moc četl, i věci od balzaca a takový zvrhlosti..ale jak jsem starší, času je mnohem míň a poslední asi tak rok čas na čtení není vůbec :-(

Unknown a dit…

Dodnes jsem se nedozvěděla, co se stane, když má člověk v pololetí pětku. Propadnout nemůže, vyhodit ho by bylo trapný... A protože naše třídní (a pravděpodobně většina třídních, jelikož prakticky nikdo o tom nic neví) si samozřejmě naivně myslí, že někomu z nás, z její třídy, se to PROSTĚ NIKDY stát NEMŮŽE, takže nás o tom houby informovala. Achjo. A já se vždycky klepu, protože na školu pěkně kašlu a tudíž moje známky nejsou zrovna výstavní... :D
Ale to se zvládne. Nemůžu ti popřát nic jiného, protože nevím, co se stane, když má člověk tu pětku v pololetí...

Anonyme a dit…

Teda to bych si měl rozmyslet:D, jsi z Prahy?
No zrovna teď ale určitě ne, já jsem zcela čerstvě ostříhanej.. tak by mi pak už skoro nezbyly vlasy :-)

Anonyme a dit…

Aj aj..to teda nezávidím..mononukleóza je prevít.. jo a co se stane, když máš 5 z latiny?..

Anonyme a dit…

heh...docela mě to pobavilo i když je to vlastně smutný, ae...hehe...holka ty máš pech xD
neeee džouk xD tohle mě jenom tak NAPADLO a řikala jsem si, že by to byla škoda to nezaznamenat xD a tak bych tě mohla třeba i potěšit a tak: neni nic horšího, než zakopnout a tváří plácnout do psího lejna...
...ne, že by se mi to někdy stalo, ae když si to PŘEDSTAVÍŠ...neni to nechutné? JE! a tak - buď ráda, že jenom PROPADÁŠ ;))
hezký den xD

hera a dit…

Lidi, to se taky nedozvím. Ukecala jsem ho na čtyrku. :D

Anonyme a dit…

Tak to ti gratuluju ke čtyřce :-) o dost lepší než pětka..Je vidět, že jsi šikovná, když si nenecháš dát pětku

Doufám, že tvar svojí lebky nikdy neuvidim (to by znamenalo, že bych vždycky měl vlasy..) ale na druhou stranu,dalo by se to i zkombinovat,tj oholit hlavu dohola a pak ještě nabarvit kůži na zeleno :D bylo by to velmi..originální

Anonyme a dit…

všechno můžeš..budu jen rád :-)

Anonyme a dit…

Mononukleózu měla jedna holka ze třídy... mimochodem taky vypadá jako kostlivec xDD (občas by se hodilo mít mononukleózu)
Škola je pitomost. Právě jsem na to přišla. Teda né právě, ale vypadá to tak akčně... xD
Sakra já CHCI dready! Teď hned! Okamžitě! Čáry máry fuk! A... Sakra moje vlasy jsou naprosto normální x(
( xD)

hera a dit…

Já chci taky dredy, nebo rasty, nebo copánky s korálkama. ale mám moc krátký vlasy gr.

hera a dit…

a jako kostlivec nevypadám už dlouho, ehm. xD