dimanche 2 mars 2008

And it seep into me

Jestli chcete vidět, jakou mám náladu, tak se podívejte sem.

Poslouchám AFI. Neměla jsem je ráda, fakt ne. Speciálně tohle.

Ale jak říkala kámoška, ten chlápek byl tak hnusnej, že jsem si to musela pustit ještě jednou... a ještě... a jak si rozepíná kabát... a to tetování... a ty boty... a...

Jsem naprosto blbá, lidi. Bála jsem se začít si něco s klukem, co do mě byl zamilovanej. Jednou v životě se mi to stane, a já se bála, že to blbě pochopím a budu se vnucovat někomu, kdo z toho má srandu. A pak jsem se začala divit, že už mi nepíše, když jsem mu nepsala jenom dva týdny... No a pak to šlo všechno někam.

Dneska ráno jsem se probudila zase příšerně brzo. V půl sedmý jsem vylezla z postele. Podívala se na mail a konečně mi to došlo.

Proč vždycky všechno tak příšerně zvorám?

Do konce života už si nikoho nenajdu.

Nikdy.

14 commentaires:

Anonyme a dit…

ale najdeš uvidíš;)...chápu,že ses bála,že naletíš...taky jsem parkrát naletěla a není to nic příjemného,ale nesmíš se z toho poučit tak moc:P

Anonyme a dit…

Tak proč to fakt nevím. Ale možná že to nevím mimo jiné taky proto, že to není pravda. Uhm..To je zase věta;) Zkrátka a dobře. Vztek. Smutek. Vztek. A taky možná trochu bezmoci.
A pak dost. TO stačí.
Občas smutek, ano, ale pak už to stačí.
Takže?
Úsměv?
(představ si že tě vystřelují do vzduchu na pružině jako na té Matějské)

hera a dit…

děkuju :D

Anonyme a dit…

Hááá! Promiň, že nekomentuju článek:D:D:D Ale zas už vím jak na ty komentáře:D

cosey mo a dit…

jsi super holka, tebe nemit rad, to bybyl hrich :) urcite si nekoho najdes...
abych nevysla z tematu, posledni kluk, ktery mi rekl, ze me miluje byl na vozicku, takze jsi na tom nepomerne lip :)

hera a dit…

no jo, chudák malej :)

Anonyme a dit…

haaa...to mi povídej :|

cosey mo a dit…

moc malej ne, ale i kdyby, ja se jen nejsem schopna stotoznit s tim, ze se libim takovy debilum s IQ osukaneho houpaciho kone... jo a na mem zahlavi je trent reznor z nine inch nails, takze zapsat za usi :)

Anonyme a dit…

tak ten chlap je vážně nádhernej..i mě připadá slizkej

hera a dit…

já neřekla že není :D :D

~ cruellka a dit…

Hh. No, musím se usmát, on je člověk dycky trochu rád když není sám :) Myslim že maj pravdu lidi co říkaj že každej na světě má tu svoju pravou LUV a já bych tam eště přidala že by bylo supr kdyby těch "pravejch" LUV bylo hned několik..Víš co, aby sis mohla vybrat :D

hera a dit…

to s tebou naprosto souhlasím :D

Anonyme a dit…

No tak to jsme asi dvě...Ale myslím že zrovna ty si určitě někoho brzo najdeš:))

hera a dit…

děkuju moc :o)