vendredi 29 février 2008

No, I won't yet...

Slyšela jsem něco, co mě naprosto umrtvilo.

Moje kamarádka chce spát celý víkend.
Proboha. To se může? Chci říct, já normálně, když se o víkendu nikam nedostanu, mám z toho blbej pocit, a zvlášť, když nevylezu z postele. Něco takovýho dělám, jen když jsem hodně nemocná.

Já to chci umět. Chci si užívat toho, že odpočívám, ale já to fakt nedokážu. To bude asi důvod, proč chci jít o víkendu zase na Matějskou (nebyla jsem v tý kouli, co na lanech vystřelí k nebesům a stojí 180 kč). Překážkou mi budiž, že mám nula korun.

Zato mám lízátko, co vypadá jako vibrátor.
Díky, kluci.

10 commentaires:

Anonyme a dit…

Jó ta koule je dobrá..Ale fakt děsně drahá... Na Matějské jsem ještě nebyla, ale včera se psem jsem viděla tu dokonalou věc, co je nejvyšší ze všech a jezdíš tam nahoru a dolů a přitom se točíš jako na řetízkáči.... Tam MUSÍM jít xDD S foťákem!

hera a dit…

jo tam sem taky chtěla xDD

Anonyme a dit…

jooo a já mám prázdniny xD akorát jsem mega nastydlá, takže ani nemůžu ven...doufám, že se z toho přes víkend dostanu a v pondělí budu ok a pak budu pařit celej tejden xD

Anonyme a dit…

Já to dokážu jenom když jsem nemocná..ale když už to trvá dýl, tak mám blbý pocit ''nevyvenčenosti'' :D Mimochodem..jak zjistím své jméno, kdybych byla člen Hole? :D

hera a dit…

http://vertigen.net/holename/
tady si to krásně vygeneruješ a nezapomeň to sem napsat :D

cosey mo a dit…

ja bych na takovou atrakci nechtela protoze se bojim ze budu blineckat xD
taky si jdu zjistit Hole jmeno :D

Anonyme a dit…

Fake Barbie Vixen .. btw..jsem fontanelle.. :D

Unknown a dit…

Já kdysi slyšela, že se tam dá dostat ilegálně nějakou dírou v plotě...

hera a dit…

to jsem taky slyšela. nebo jsem to spíš tvrdila. ale pochybuju o tom... :)

Štěpánka Ištvánková a dit…

nepřiměřeně konstatuju..že to tu máš dokonalé i když dokonalost je věc značně pomíjívá...