samedi 29 mars 2008

malej oblouk kolem zeleného čtvercového objezdu

to zase melu blbosti, co.

Včera jsem zase zaspala. Asi s tím budu muset něco udělat, třídní už je z toho na mrtvici a Laura, co sedí vedle mě, mi poslední dobou jen nadává a bije mě...

*sob*

Stejně jsem se ulila z poslední hodiny, protože jsme šli podpořit Zdeněčka na Zlatýho Ámose. Nic nevyhrál, ale stejně je frajer, že se dostal až do finále. :D Mávaly jsme tam s Ninou a Hankou takovým obrovským praporem naší TJ (to zní strašně, co :D) a nějaký ztepilý kvartán (asi tak o rok mladší než já) se ptal, jestli mu to pádlo půjčíme. Nepůjčily jsme, ale bude k nám chodit na volejbal. :D Mimochodem, má takový vystřelovací vlasy. Prostě jsem si musela sáhnout.

No a večer jsem dorazila ke kámošce, že se budem učit - vážně to se mnou jde z kopce, a to tak, že hodně. Učily jsme se. Dvě hodiny jsem dopisovala ten zatracenej pracovní sešit z AJ. Ehm. Myslím, že zvážím své rozhodnutí ohledně státnic. :D

A večer jsem usnula asi v půl desátý a spala až doteď. Mám dojem, že to se mnou jde z kopce.

Jdu na půlmaraton. Teda, rozdávat pití. :D

8 commentaires:

Anonyme a dit…

Spala až doteď Doteď je do kdy? Nějak nevidím hodiny... xD (Třeba budou pod stolem..Nebo pod židlí..Nebo pod druhou......)
Zaspávání je zábavné.
Učení ne.
Z toho vyplívá: Spi a neuč se.

hera a dit…

daredevilry: Oh!

Anonyme a dit…

Jo, je to sob :D

crn a dit…

vystřelovací vlasy? mně vtloukali do hlavy, že i u dikobrazů to je blbost...:D

Anonyme a dit…

tebe všichni bijou xD
taky chci rozdávat pití, je to strašně kůl xD

hera a dit…

crn: on má takový ty kudrny, víš co myslím... ale :D
insanity: že jo! :D

cosey mo a dit…

jeee, clanek, to je supeer !!! ja mam zase ty svy promenlivy nalady, jednou se citim bidne potom jsem zas uplne happy xD

Anonyme a dit…

kámoška byla na tom maratónu taky myslim..koukat se ×)...já taky tenhle tejden zaspala a měla jsem z toho dobrej pocit, je to špatně? ×D